Festival Kaleidoskop, vrhunski događaj koji treba brendirati

S mnogo iskrene ljubavi svake godine dočekujemo i ispraćamo Kaleidoskop Festival. Nikad zvanično nismo bili dijelom organizacije niti realizacije ovog događaja, ali smo od njegovog prvog izdanja, bukvalno iz ugla publike kreirali značajnu galeriju snimaka i fotografija koje sad, nakon više od decenije njegovog trajanja slobodno možemo nazvati povijesnim.

#Tuzla je investirajući u promociju kulture i muzičke scene izgradila jedan respektabilan događaj kakvim bi se ponosili i mnogo veći gradovi. U budućnosti Festivala moralo bi se razmišljati o njegovim značajnijim finansijskim efektima. O smještaju, turističkoj ponudi i ugostiteljskim kapacitetima namjenski kreiranim za festivalsku publiku. Na tome zajedno s gradom moraju raditi turističke organizacije Tuzle i Tuzlanskog kantona, udruženja poslodavaca i privrednika i poduzetnici sami.

Da ova investicija Grada osim dobrog imidža ima i konkretnu ekonomsku opravdanost. Za taj iskorak #Festival mora poraditi i na vlastitoj promociji. Angažirati iskusnu agenciju za PR i produkciju koja će osim multimedijalnih najava festivalskih sadržaja raditi visokokvalitetne fotografije i video klipove aktuelnog formata za elektronske medije i društvene mreže. Ukoliko organizoatori ikad odluče krenuti u tom smijeru, tim produkcije TRITON ima kapaciteta i iskustvo da Kaleidoskopu bude od koristi u javnoj prezentaciji na način koji ovaj važni događaj i zaslužuje.